26 Ağustos 2009 Çarşamba

ikinci ödülümle geri geldimmm :)




Merhaba Arkadaşlar,


Bloğumu, sizleri, yorum yapmayı ve yorumları okumayı o kadar özlemişim ki anlatamam. Özel bir nedeni yok tamamen yaz rehaveti ile bloğumu ihmal etmiştim ama geldim işte :) İyiki de gelmişim ki sevgili Ezo Mutfakta bana kreativ blogger ödülünü layık görmüş öncelikle çok teşekkürler.Ezo çok keyifli bir yemek sitesi hazırlamış ellerine sağlık sürekli takipçilerinden olacağımı bilmelisin :) bu arada Ezo'nun bloğu http://ezomutfakta.blogspot.com/ adresinde. Ben de ödüllerimi

Ödülün Kuralları:
* Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
* Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
* Ödülün logosunu yayınlayın
* 7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.
* Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.
* Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
* Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.
Kendimle İlgili 7 İlginç Şey
* İçtiğim tek sıcak içecek Türk Kahvesi' dir.
* Yeni aldığım giysileri hemen kullanamam bir süre hissetmem lazım :)
* Hiç bir yemek tarifini aslına sadık kalarak uygulamam
* Evde dvd izlerken mutlaka uykum gelir ;)
* Fillerin şans getirdiğine inanırım evimin her yeri fil biblolarıyla dolu
* Özellikle geceleri geç saatlerde ablamla sohbet ederken o mutlaka uykuya dalar sanırım sesimin uyutucu bir etkisi var :)
* Gündüz bile evde tek başıma olmayı tercih etmem en azından televizyon hep açık olur.

2 yorum:

  1. Hoşgeldin :) Bu ilginçliklere bayıldım ben. son zamanlardaki en güzel mim sanırım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. güzel mim, tebrik ederim ;)
    bu arada bende yemek yaparken tariflere uymam :D

    YanıtlaSil